Hoe kan ik mij voorbereiden op mijn doktersbezoek?

  • ID-kaart meebrengen
  • lijst van vroegere behandelingen en ingrepen meebrengen
  • lijst met ALLE medicamenten die u nu neemt meebrengen

Er is geen mogelijkheid tot betalen met Bancontact , wel met de Payconiq-app of overschrijven met smartphone.

Indien u uw afspraak niet kan nakomen, vraag ik met aandrang dit telefonisch te doen tenminste 24h op voorhand. Dit uit respect voor andere patiënten die geen afspraak konden krijgen. Indien dit niet gebeurt, wordt de raadpleging aangerekend.

Corona maatregelen

Geachte patiënten,

om de consultaties vlot en veilig te laten verlopen voor iedereen, graag uw begrip voor
de volgende maatregelen:

1/ Gelieve stipt op tijd te komen naar de afspraak, zodat u niet te lang in de wachtzaal moet zitten.
Social distancing is toegepast in de wachtkamer en extra schermen werden geplaatst tussen elke zitplaats, dit om elke contaminatie te vermijden.

De oppervlakten waarmee de patient in contact komt worden zeer regelmatig ontsmet. Twee maal per week komt een professionele firma de hele praktijk ontsmetten, dit zolang de dreiging van opflakkering er zal zijn.

2/ Gelieve alleen te komen. Enkel een begeleider bij kinderen of hulpbehoevenden mag.

3/ Mondmasker of mondbedekking is verplicht (ook al komt u voor een neus- of keelonderzoek).

4/ Uw handen worden bij het binnenkomen ontsmet. Bureel en onderzoekstoel worden telkens tussen twee patiënten ontsmet.

5/ Gelieve Uw afspraak te annuleren indien iemand in uw omgeving COVID-19 positief is of de symptomen heeft (verkoudheid, keelpijn, hoesten, niezen, kortademig, reukverlies)

6/ Betaling kan ook met de mobiele app (payconiq of bank app)

Dank voor iw begrip en medewerking.
Dr. Vanhoorn